تهران، خیابان توانیر شمالی (بالاتر از بزرگراه همت) پلاک ۲۷ ، طبقه اول، واحد ۲
شنبه تا پنجشنبه : ۹:۰۰ - ۱۷:۳۰
۰۹۳۸۶۹۰۹۰۱۱ | ۰۲۱-۹۱۰۳۰۹۹۴ پشتیبانی ۲۴/۷

اجاره استند دیجیتال

اجاره استند دیجیتال

توجه مهم: لطفا پیش از مطالعه این مقاله در نظر داشته باشید که ما در pollkiosk.com خدمات اجاره استند دیجیتال ارائه نمی دهیم. هدف ما از نگارش این راهنما صرفا آشنایی شما با مزایا و نکات اجاره استند دیجیتال است.

روزانه شاهد برگزاری همایش ها و جلسات مختلفی در صنایع مختلف هستیم. هدف از برگزاری این همایش ها نمایش شرکت و سازمان می باشد. همانطور که قبلا ذکر شد استفاده از محصولات پل کیوسک در نمایشگاه ها و همایش ها به روند تبلیغاتی بسیار کمک می کند. شرکت در نمایشگاه خرج های زیادی مثل اجاره غرفه، غرفه سازی و طراحی غرفه و … وجود دارد.

یکی از مواردی که باید بایت آن افراد هزینه پرداخت کنند تهیه تجهیزات نمایشگاهی می باشد. شرکت ها می توانند با اجاره تجهیزات نمایشگاهی هزینه های مربوط به آن را بسیار کاهش دهند زیرا که هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی یک سوم خرید آن است.

بنابراین بیشتر شرکت ها برای کمتر کردن هزینه ها و از بین رفتن هزینه های مربوط به حمل و نقل تجهیزات ترجیح می دهند که از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنند.

بنابراین قیمت اجاره استند دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. چرا که این محصول نیز مانند سایر تجهیزات غرفه قابل اجاره می باشد.

اجاره استند دیجیتال

یکی از تکنیک های بسیار عالی  که می توانید برای فروش بیشتر از آن استفاده کنید، شرکت در نمایشگاه و همایش ها است. در بعضی موارد نیز برگزاری نمایشگاه به صورت غیر حرفه ای انجام می شود. و شرکت در نمایشگاه نه تنها سودی ندارد، بلکه ضرر هم دارد. امام با رعایت چند نکته ساده و کم هزینه می توان شرکت در نمایشگاه به رسیدن به سودهای کلان برای شرکت منجرب شود. یکی از این راه های کم هزینه اما پر کاربر و پر بازده اجاره استند دیجیتال می باشد.

اجاره استند دیجیتال

مزایای اجاره استند دیجیتال

برگزاری نمایشگاه ها معمولا در دوره های سه الی چهار روز برگزار می شوند. غرفه سازی، تجهیز کردن غرفه و اشتغال افراد پرزنت کننده هزینه های بالایی برای شرکت های برگزار کننده دارد. اغلب افرادی که در نمایشگاه شرکت می کنند سعی دارند تجهیزات خود را اجاره کنند. همچنین شرکت های زیادی در زمینه برگزاری نمایشگا ها وجود دارند که این تجهیزات را اجاره می دهند. پس می توان اولین و مهم ترین مزیت اجاره استند دیجیتال را قیمت آن بیان کرد. چرا که با این مسئله بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند.

  1. صرفه جویی در هزینه ها
  2. فروش آسان تر و بیشتر در مدت کوتاه
  3. فروش بعد از نمایشگاه
  4. فروش به افراد دور از دسترس با اجاره استند دیجیتال
  5. آشنایی با مشتریان جدید و مشتری سازی
  6. آشنایی با کسب و کارها و تامین کننده های جدید
  7. مذاکره و متقاعد کردن حضوری مشتریان
  8. تامین نیرو کاری
  9. بررسی رفتار مصرف کننده و تحقیقات بازار
  10. برندینگ
  11. جمع آوری بانک اطلاعاتی مشتریان با کیوسک رومیزی
  12. تحلیل رقبا
اجاره استند دیجیتال

اجاره کیوسک لمسی

مقالات مرتبط

اجاره کیوسک لمسی

توجه مهم: لطفا پیش از مطالعه این مقاله در نظر داشته باشید که ما در pollkiosk.com خدمات اجاره کیوسک لمسی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *