تهران، خیابان توانیر شمالی (بالاتر از بزرگراه همت) پلاک ۲۷ ، طبقه اول، واحد ۲
شنبه تا پنجشنبه : ۹:۰۰ - ۱۷:۳۰
۰۹۳۸۶۹۰۹۰۱۱ | ۰۲۱-۹۱۰۳۰۹۹۴ پشتیبانی ۲۴/۷

تولید بهترین استند لمسی با بررسی تکنولوژی و قطعات

خرید بهترین استند لمسی

تکنولوژی استند لمسی، یک روش تعامل کاربری است که به کاربران امکان کنترل و تعامل با دستگاه‌ها و رابط‌های کاربری را با استفاده از لمس مستقیم روی صفحه فراهم می‌کند. در این مطلب قصد دارم به شما نحوه کارکرد و اصول پایه‌ای تکنولوژی که پیش از خرید استند لمسی نیاز دارید را توضیح دهم.

نحوه کارکرد تکنولوژی استند لمسی بسته به نوع فناوری استفاده شده متفاوت است. اما در اکثر روش‌های استند لمسی، از سنسورها و نقاط تشخیص لمس بر روی صفحه استفاده می‌شود. در زیر به برخی اصول پایه‌ای تکنولوژی استند لمسی اشاره خواهم کرد.

شرکت ما با درک عمیق از نیازهای متنوع مشتریان، مفتخر است که امکان سفارشی سازی استندهای لمسی را بر اساس نیازها و خواسته‌های منحصر به فرد شما فراهم کند. ما با تیمی متخصص و مجرب در کنار شما خواهیم بود تا تجربه‌ای یگانه از ساخت و استفاده از استند لمسی را به شما هدیه دهیم.

تولید استند لمسی

مراحل تولید استند لمسی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سراسر دنیا شاهد حضور دستگاه هایی برای معرفی بهتر محصولات هستیم. این دستگاه ها علاوه بر معرفی محصولات در یک فروشگاه، قابلیت اطلاع رسانی در سازمان ها و ادارات نیز دارند. استند لمسی دستگاهی می باشد که همه این قابلیت ها را دارد. حال قصد داریم چگونگی تولید استند لمسی را شرح دهیم تا متوجه شویم ساخت چنین دستگاهی که در کلیه مکان های عمومی شاهد حضورش هستیم چگونه است.

نیازسنجی و مشاوره

در اولین قدم، کارشناسان ما با شما جلسه‌ای برگزار می‌کنند تا با دقت و ظرافت، نیازها، اهداف و ایده‌های شما را در خصوص استند لمسی مورد نظرتان بررسی کنند. در این جلسه، به سوالات کلیدی پاسخ داده می‌شود:

  • کاربرد استند لمسی: اطلاع‌رسانی، تبلیغات، سفارش‌گیری، مسیریابی، سرگرمی و …
  • مکان استفاده: فضای داخلی یا خارجی، پرتردد یا کم تردد
  • مخاطبان: کودکان، بزرگسالان، افراد با معلولیت
  • بودجه

تولید استند لمسی

طراحی و ایده پردازی

با توجه به اطلاعات حاصل از جلسه‌ی مشاوره، طراحان خلاق ما ایده‌های نوآورانه و متناسب با نیازهای شما را به تصویر می‌کشند. طرح‌های اولیه ارائه می‌شوند و پس از انتخاب طرح نهایی، فرآیند خلاقیت و ایده پردازی برای جزئیات ظاهری و رابط کاربری آغاز می‌شود. در این مرحله، به المان‌های زیر توجه می‌شود:

  • اندازه و وضوح تصویر:
  • نوع صفحه نمایش: LCD، LED یا OLED
  • قابلیت‌های لمسی: دقت و سرعت پاسخگویی
  • سیستم عامل و نرم افزار:
  • مشخصات فنی: پردازنده، حافظه، اتصالات

انتخاب قطعات و مواد

با در نظر گرفتن کیفیت، کارایی و تناسب با بودجه، بهترین قطعات و مواد اولیه برای ساخت استند لمسی شما انتخاب می‌شوند. تنوع در انتخاب متریال، ظاهری زیبا و منحصر به فرد به استند شما می‌بخشد. استفاده از مواد باکیفیت، ضمانت طول عمر و کارایی مطلوب استند را به ارمغان می‌آورد.

انواع صفحه نمایش

بطور کلی صفحه نمایش های لمسی از دیودهای ساطع نور یا همان LED برای تولید تصاویر استفاده می کنند. اما مردم چگونه با صفحه نمایش تعامل می کنند؟ این صفحه نمایش های لمسی با استفاده از برق کار می کنند. و همچنین از شیشه ساخته شده است. یک ماده عایق  نمی تواند جریان الکتریکی را حمل کند. بنابراین سطح صفحه نمایش با یک لایه نازک از یک ماده رسانای الکتریکی مانند اکسید قلع ایندیم پوشیده شده است. این ماده کاملاً شفاف بوده و به همین جهت در تولید استند لمسی مورد استفاده قرار می گیرد.

لایه رسانا به یک ولتاژ پایین متصل می شود تا برای مدت کوتاهی جریان الکتریکی کوچکی بر روی صفحه نمایش وجود داشته باشد. این باعث می شود بار الکتریکی کوچکی در آن وجود داشته باشد. همانطور که لمس شما بر روی استند لمسی بارها را از صفحه نمایش می گیرد، یک پردازنده موقعیت دست شما را مشخص می کند. در واقع هنگامی که انگشت شما صفحه نمایش را لمس می کند، مقداری از بار الکتریکی کوچک روی آن جریان می یابد. نگران نباشید ولتاژها و مقادیر بار الکتریکی بسیار کم هستند و نمی توانند به شما شوک وارد کنند. ردیاب های حساس دور لبه صفحه نمایش می توانند تشخیص دهند که کدام نقطه از صفحه نمایش شارژ شده است تا بداند کدام نقطه لمس شده است.

محافظت از نمایشگر تاچ در تولید استند لمسی

خرید بهترین استند لمسی

علاوه بر قیمت بالای این قطعه، حساسیت بالایی نیز دارد. بنابراین باید از این قطعه محافظت نمود تا مستهلک نشود. زیرا استند تعاملی همانطور که از نامش پیداست مورد استفاده ی عموم مردم در مکان های مختلف می باشد. ما در پل کیوسک در فرآیند تولید استند لمسی، از شیشه سکوریت با ضخامتی مناسب به جهت محفظت از صفحه نمایش استند های تعاملی و یالا بردن طول عمر دستگاه استفاده می کنیم.

تکنولوژی مقاومتی (Resistive) در استند لمسی

در تکنولوژی مقاومتی، صفحه لمسی از دو لایه شیشه یا پلاستیک تشکیل شده است که توسط یک لایه عایق از یکدیگر جدا شده‌اند. وقتی کاربر بر روی صفحه فشار می‌آورد، دوتکنولوژی استند لمسی یک روش تعامل کاربری است که با استفاده از تشخیص لمس مستقیم بر روی صفحه، کاربران را قادر می‌سازد با دستگاه‌ها و رابط‌های کاربری تعامل کنند. تکنولوژی استند لمسی در سال‌های اخیر به عنوان یک روش پرکاربرد در دستگاه‌های الکترونیکی از تلفن همراه‌ها و تبلت‌ها تا کامپیوترها و تلویزیون‌ها، به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است.

تکنولوژی خازنی در تولید استند لمسی

در تکنولوژی خازنی، صفحه لمسی شامل یک لایه ضخیم از شیشه یا پلاستیک است که دارای الکترودهای موازی در یکی از لایه‌های آن است. وقتی انگشت یا اشیا دیگری بر روی صفحه قرار می‌گیرند، خازن بین الکترودها تغییر می‌کند. سنسورهای مخصوصی برای اندازه‌گیری تغییرات خازن به کار می‌روند و به تشخیص موقعیت لمس می‌پردازند. این تکنولوژی معمولاً برای صفحات لمسی چند لمسی استفاده می‌شود.

نقش پردازنده در تولید استند لمسی

همانطور که قبلاً درمقاله خرید استند دیجیتال و نکات مهم ذکر شد، یکی از قطعات مهم در تولید استند لمسی پردازنده و بُرد دستگاه می باشد. مادربرد دستگاه هم می تواند تحت سیستم عامل ویندوز باشد و هم اندروید که مفصل در این رابطه در مقاله سیستم عامل کیوسک لمسی صحبت کردیم. این پارامتر علاوه بر تعیین قیمت دستگاه، یکی از قطعات مهم در تولید استند لمسی می باشد. نمایشگر و صفحه لمسی دستگاه همانطور که در بالا اشاره شد به پورت های مادربرد اتصال پیدا می کنند. در فرآیند تولید استند لمسی مادربرد در قسمتی از دستگاه قرار می گیرد که دسترسی به آن راحت باشد. ایجاد دسترسی راحت به مادربرد برای استفاده از پورت های مادربرد می باشد. این پورت ها شامل Lan، USB و… می باشند.

پل کیوسک برای سهولت اتصال به پورت های مختلف، دسترسی ای برای پورت ها روی قسمت خارجی بدنه استند دیجیتال طراحی نموده است.

طراحی و ساخت بدنه

همانطور که در صفحه محصولات پل کیوسک مشاده کردید، محصولات با ظاهر های گوناگونی طراحی می شوند. قابل ذکر می باشد که پل کیوسک علاوه بر تولید محصولات معمول، محصولاتی با بدنه های مورد نظر شما مشتریان عزیز تحت قالب سفارشی سازی نیز دارد.

بنابراین پروسه طراحی بدنه در تولید استند لمسی با تولید سایر محصولات تفاوت هایی دارند. البته وجوه مشترکی در تولید بدنه از جمله متریال مورد استفاده و پوشش رنگی نیز می باشد. بدنه استند لمسی و کیوسک لمسی از جنس فلز هستند. از این رو علاوه بر زیبایی دستگاه، مقاوت بدنه را بالا می برد.

پوشش رنگ مورد استفاده در تولید استند لمسی رنگ الکترواستاتیک می باشد. رنگ کوره ای الکترواستاتیک نوعی پوشش صنعتی می باشد که پس از پاشش بر سطح بدنه کیوسک لمسی داخل کوره می رود. و حرارت سخت و یکپارچه تا دمای ۲۵۰ درجه انجام میشود. بنابراین قطعه ی رنگ شده بسیار سخت و یکپارچه رنگ آمیزی می گردد. که در صنایع اتومبیل سازی، لوازم خانگی و همینطور تولید استند لمسی نیز از آن استفاده میشود.

 تولید استند لمسی

تولید و مونتاژ

  • با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، استند لمسی شما با دقت و ظرافت تمام تولید و مونتاژ می‌شود. در این مرحله، نظارت دقیق بر کیفیت و عملکرد تمام اجزای استند انجام می‌شود.

نصب و راه اندازی

پس از تولید، استند لمسی در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی می‌شود. آموزش‌های لازم به شما ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی از استند لمسی خود استفاده کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

ما پس از تولید و نصب استند، همچنان در کنار شما خواهیم بود. خدمات پشتیبانی و گارانتی به شما ارائه می‌شود تا از عملکرد صحیح و دائمی استند لمسی خود اطمینان داشته باشید.

بهترین استند لمسی

مزایای سفارش ساخت استند لمسی سفارشی

  • انطباق با نیازها: استندی متناسب با نیازها، اهداف و ایده‌های منحصر به فرد شما ساخته می‌شود.
  • خلاقیت و نوآوری: از طرح‌های نوآورانه و خلاقانه در طراحی و ساخت استند شما استفاده می‌شود.
  • کیفیت و ضمانت: از بهترین مواد اولیه و قطعات باکیفیت استفاده می‌شود و ضمانت کیفیت و عمر طولانی به شما داده می‌شود.
  • قیمت مناسب: با ارائه قیمت‌های رقابتی و منصفانه، سعی می‌کنیم تا حد ممکن در هزینه‌های شما صرفه جویی کنیم.
  • خدمات پس از فروش: ما پس از تولید و نصب استند، همچنان در کنار شما خواهیم بود و خدمات پشتیبانی و گارانتی را به شما ارائه خواهیم داد.
مقالات مرتبط

اجاره کیوسک لمسی

توجه مهم: لطفا پیش از مطالعه این مقاله در نظر داشته باشید که ما در pollkiosk.com خدمات اجاره کیوسک لمسی

اجاره استند دیجیتال

اجاره استند دیجیتال

توجه مهم: لطفا پیش از مطالعه این مقاله در نظر داشته باشید که ما در pollkiosk.com خدمات اجاره استند دیجیتال

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *